Bismillahirahmanirahim,
You may answer your question now.
And I just like
WHATTTTTTT ??!!
Only one question for 20 marks,
and the worst part is that I haven't mastered the topic yet.
*sigh*
I'm dead in the examination hall.
-The end-
_____________________________
Inferiority kills me.
To see your friends performance is far better than you.
just kill me inside.
and then one of my friend came and told me
" Setiap manusia atas muka bumi ini dilahirkan berbeza-beza. Allah swt kurniakan dia dengan kepandaian, sekali ajar terus faham. Macam kita kena struggle banyak untuk faham. Tak apa kalau kita gagal sekali, Allah swt nak kita usaha lagi, Allah swt nak kita percaya yang diri kita pun boleh jadi genius cuma perlu usaha sedikit sahaja lagi "
Thank You .
_____________________________
I wish I'm genius.
but i know Allah swt know what's the best for me.
Insyaallah.
No comments:
Post a Comment